دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نوشت: انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت.

سليماني

به گزارش همشهری آنلاین، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله نیروهای تروریستی ارتش جنایتکار آمریکا در بغداد، به این حمله تروریستی واکنش نشان دادند.

رضایی در صفحه خود در توییتر خود نوشت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی به جمع برادران شهیدش پیوست ولی انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت.

  • قالیباف: آمریکای جنایتکار بداند انتقام ملت ایران سخت خواهد بود

محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در بیانیه‌ای تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و ایادی حقیر آنان بدانند که انتقام ملت ایران، سخت و شکننده خواهد بود.

قالیباف از فرماندهان دوران دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: آمریکای جنایتکار و ایادی حقیر آنان بدانند که انتقام ملت ایران، سخت و شکننده خواهد بود.

متن پیام تسلیت وی بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برادر عزیز و دوست روزهای سخت، مجاهد خستگی‌ناپذیر و سرباز رشید ایران اسلامی، حاج قاسم سلیمانی، در عملیات ترور ناجوانمردانه سردمداران تجاوز و جنایت در جهان، رخت سرخ شهادت پوشید و به مولایمان سیدالشهدا اباعبدالله الحسین، پیوست.

خداوند مهر قبول شهادت بر پایمردی این مبارز نستوه زد. رزمنده‌ای که لحظه‌ای برای دفاع از مظلومان و نبرد با تکفیری‌ها و ایادی تحجر از پا ننشست و پرچمدار سپاه ولایتمدار ایران در جنگ با داعش و القاعده و سایر ایادی ساخته دست آمریکای جنایتکار بود.

آمریکای جنایتکار و ایادی حقیر آنان بدانند که انتقام ملت ایران، سخت و شکننده خواهد بود.

کد خبر 474974
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha