رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی، ایران را آکنده از اندوه و خشم کرد، گفت: اگرچه دولت جنایتکار آمریکا، در تصور پیروزی از این اقدام رذیلانه هستند اما در منطق اسلام، شهادت بالاترین پیروزی برای انسان است.

محسن هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پیامی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: اگرچه دولت جنایتکار آمریکا، در تصور پیروزی از این اقدام رذیلانه هستند اما در منطق اسلام، شهادت بالاترین پیروزی برای انسان است.

در متن این پیام آمده است: «شهادت هنر مردان خداست؛ ترور ناجوانمردانه سردار سرفراز سرلشگر حاج قاسم سلیمانی، ایران را آکنده از اندوه و خشم کرد. اگرچه دولت جنایتکار آمریکا، در تصور پیروزی از این اقدام رذیلانه هستند اما در منطق اسلام، شهادت بالاترین پیروزی برای انسان است.» 

در ادامه این پیام آمده است: امروز حاج قاسم سلیمانی در وصال حق و بارگاه الهی، مفتخر به رتبه بسیار فراتر از فرماندهی و سرلشگری گردیده است؛ امروز حاج قاسم، با غسل شهادت در خون پاکش، کارنامه ٦٣ سال مجاهدتش را به مهر قبولی حضرت حق ممهور کرد و ردای خادمی حرم را دستان مطهر ارباب بی کفن، بجای کفن بر او پوشاند. چشمانمان اگرچه در این فراق گریان است اما اراده این ملت، با خون شهیدان‌مان قویتر خواهد شد.»

کد خبر 474983
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha