یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه خانه‌های منطقه ۱۶ تهران به عنوان انبار و کارگاه و به نوعی بارانداز بازار استفاده می‌شود.

احمد مسجد جامعي

به گزارش همشهری آنلاین، احمد مسجدجامعی در جلسه علنی روز سه‌شنبه شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش شورایاری محله باغ آذری، بر بازدید اعضای شورای شهر تهران از منطقه ۱۶ شهرداری تاکید کرد و با ابراز نگرانی نسبت به آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۶ تهران، از دریافت گزارش‌های متعدد و شکایات شهروندان درباره آشپزخانه‌های تولید مواد مخدر صنعتی در این منطقه، گفت: در این منطقه شاهد هستیم که توسعه ملی، توسعه محلی را تحت‌الشعاع قرار داده است و آسیب‌های اجتماعی، شرایط زندگی را برای اهالی سخت کرده است.

وی با بیان این که تعداد کودکان کار در منطقه ۱۶ تهران قابل توجه است، گفت: تاکنون ۹۰ کودک کار معرفی شده‌اند و باید تدبیری برای عدم رشد این تعداد کودک کار در محله اندیشیده شود.

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران نیز موضوع معتادان متجاهر در محله باغ آذری که از سوی شورایاری این محله به عنوان ابرمشکل باغ آذری عنوان شده است را موضوعی حاکمیتی و فراتر از مسئولیت‌های مدیریت شهری دانست و از مسئولان دولتی و انتظامی خواست تا نسبت به ساماندهی معتادان متجاهر در محله باغ آذری اقدام کنند.

وی وجود تنها یک مرکز پرتو برای مهارت‌آموزی کودکان کار در محله باغ آذری را کافی ندانست و خواستار افزایش این مراکز توسط سازمان بهزیستی و وزارت کار، تعاون و رفاه شد.

فخاری درباره بافت فرسوده ریزدانه محله باغ آذری هشدار داد.

کد خبر 474453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha