معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۵ تهران با تکذیب ادعای یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر مسدود بودن بزرگراه شهید رستگار، تاکید کرد: مسیر بزرگراه شهید نجفی‌رستگار باز است. برخی اشکال‌های فنی توسط پلیس راهور مطرح شده بود که الآن رفع شده و بزرگراه هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت زیر بار است.

افتتاح بزرگراه رستگار

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری فارس امروز یکشنبه ۸ دی ماه در گزارشی با عنوان «پروژه‌ای که افتتاح نشده، مسدود شد» مدعی شد که فاز اول بزرگراه شهید رستگار با حضور مسؤولان شهری که ۲۲ روز پیش افتتاح شد اما هنوز این مسیر مسدود است. در این گزارش آمده است: «فاز اول بزرگراه شهید نجفی رستگار شانزدهم آذر سال جاری با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، محمد علیخانی، حسن رسولی، مرتضی الویری و شهربانو امانی از اعضای شورای شهر تهران به بهره‌برداری رسید اما تا این لحظه بهره‌برداری از آن آغاز نشده و مسؤولان با گذاشتن گاردریل این مسیر را بسته‌اند.»

این درحالیست که معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۵ تهران با رد ادعای مسدود بودن بزرگراه شهید رستگار، تاکید کرد: مسیر بزرگراه شهید نجفی‌رستگار باز است. برخی اشکال‌های فنی توسط پلیس راهور مطرح شده بود که الآن رفع شده و بزرگراه هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت زیر بار است.

علیرضا حلاجیان، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۵ تهران در گفتگو با خبرنگار همشهری آنلاین گفت: فاز اول بزرگراه شهید نجفی‌رستگار در شانزدهم آذر ماه سال جاری افتتاح شد. روزی که بزرگراه شهید نجفی‌رستگار افتتاح شد مسیر مشیریه به آزادگان باز بود و مردم بدون مشکل تردد می‌کردند. اما پلیس راهور یکی دو اشکال فنی مطرح کرد که ما هم برای حفظ سلامتی و جان مردم با همکاری پلیسف مشکلات را مرتفع کردیم. الآن بزرگراه هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت زیر بار است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۵ تهران با توجه به نزدیکی بزرگراه به مناطق مسکونی در قسمت‌هایی از مسیر، اعلام کرد: پلیس برای این قسمت‌ها بحث ایمنی را مطرح کرد که تمام خواسته‌های پلیس را عملیاتی کردیم. با توجه به این که بخش‌هایی از بزرگراه به عنوان یک مسیر درون‌شهری محسوب می‌شد، برابر نظر پلیس ایمن‌سازی و مشکلات فنی را مرتفع کردیم.

حلاجیان با اشاره به زیر بار تردد بودن مسیر، افزود: یکی دیگر از مسائل فنی که مطرح شد، روشنایی ورودی بزرگراه بود که در این قسمت مشکل برق‌رسانی داشتیم که با همکاری اداره برق این مسئله نیز حل شده است.

کد خبر 474021

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha