همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران گفت: بازی مقابل تیم استقلال تهران دیدار محشری خواهد بود زیرا برای صدرنشینی در جدول رده بندی به میدان می‌رویم

به گزارش واحد مرکزی خبر، افشین قطبی افزود: اگر آن 6 امتیاز کسر نشده بود، هنوز تیم فوتبال پیروزی صدرنشین بود.

این مربی تاکید کرد: کسر این امتیازها، جدول رقابتهای فوتبال باشگاه های برتر کشور را جالب تر کرده است.

وی اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال تهران بهتر شده است ضمن آنکه نزدیک شدن این تیم را به صدرجدول پیش بینی می‌کردم.

قطبی درباره تیم فوتبال پیروزی تهران هم گفت: اگر قهرمانی می‌خواهیم باید بهترین نوع از فوتبال خود را در زمین بازی ارائه کنیم .

همچنین سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در باره بازی با تیم پیروزی گفت: هواداران برتری آبی پوشان را در شهرآورد شصت و چهارم خواستارند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، فیروز کریمی افزود: تلاش می‌کنیم با بازسازی روحی و روانی و تمرینات منظم مقابل تیم فوتبال پیروزی تهران به میدان برویم.

وی ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال استقلال تهران با یاری خدا و ارائه بازی منطقی برنده شهرآورد شود.

کریمی با ابراز تاسف از باخت اسقلال تهران مقابل سپاهان گفت: با وجود شایستگی به سپاهان باختیم و از این بابت شرمنده هواداران هستیم.

وی با تشکر از هواداران استقلال تهران گفت: هواداران در روز شهرآورد هم از استقلال حمایت کنند و آبی پوشان را تنها نگذارند و با صبر و حوصله تیم خود را تشویق کنند.

دیدار شصت و چهارم تیم های فوتبال پیروزی و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابتهای باشگاه‌های برتر کشور، ساعت 15 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود

کد خبر 47369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز