مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

سیدامیر خوشکلام موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات ووینام جهان شد.

قهرمان ووینام جهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان گیلان یکشنبه اول دی اظهار داشت: در رقابت‌های جهانی ووینام در کامبوج، سیدامیر خوشکلام از استان گیلان با غلبه برابر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را به خود اختصاص داد.

مرتضی حسن زاده افزود: خوشکلام در جریان این رقابت ها در وزن ۷۷ کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت و سرانجام با برتری برابر حریفان خود در دیدار نهایی رو در روی ورزشکاری از کشور اندونزی قرار گرفت که با ضربه فنی کردن این حریفش، به مدال طلا و عنوان قهرمانی مسابقات ووینام قهرمانی جهان دست یافت که این مدال تنها مدال طلای ایران در این رقابت ها بود.

حسن‌زاده ادامه داد: همچنین مرتضی رمضانی یکی از مربیان با سابقه رشته رزمی این استان نیز به عنوان مربی تیم ووینام ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور یافت و تیم سه نفره ایران را در این مسابقات هدایت کرد.

وی بیان کرد: تیم ووینام ایران در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان با حضور زبده‌ترین ورزشکاران این رشته از ۲۲ کشور در کامبوج، در نهایت یک مدال طلا و یک مدال نقره کسب کرد تا از سه ورزشکار حاضر در این مسابقات، دو ورزشکار موفق به کسب مدال شوند.

ووینام ورزش سنتی کشور ویتنام محسوب می‌شود که این سبک در ایران زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی فعالیت دارد و ورزشی بدون سلاح می‌باشد که شامل آموزش جسمی و همچنین ذهنی، استفاده از نیرو و عکس‌العمل حریف است.

کد خبر 472286

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha