رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس طرح جامع پسماندی که در مراحل پایانی قرار دارد باید پسماند هر منطقه در همانجا ساماندهی شود و زباله‌گردی از سطل‌های زباله و مافیای زباله از بین برود.

محسن هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسن هاشمی امروز شنبه ۳۰ آذر ماه در مراسم افتتاح ۴۰ پروژه در منطقه ۲۰ شهرداری تهران با اشاره به وضعیت آلودگی هوای پایتخت اظهار کرد: معمولاً میزان آلایندگی شهرری در اوج است و این مساله مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند که البته باید بگویم این مشکلات ظلم بزرگ تهران به شهرری است و شاید به همین دلیل است که مسئولان شهرری تلاش می‌کنند مساله‌ جدایی ری از تهران را پیگیری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات انتقال پسماند تهران به آرادکوه از طریق شهرری، گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که مردم شهرری را ناراحت می‌کند مساله بهشت‌زهرا(س) است که البته این روزها بحث توسعه بهشت‌زهرا(س) نیز مطرح است و به نظر می‌رسد باید در طرح جامع تهران نقاط دیگری را به عنوان گورستان در نظر بگیریم تا همه اموات فقط در یک پهنه دفن نشوند تا مشکلات برای اهالی ایجاد نشود.

هاشمی با اشاره به لزوم تصویب طرح جامع پسماند به تهران که در مراحل پایانی قرار دارد، ادامه داد: اهالی شهرری از فعالیت آرادکوه ناراحت هستند که البته بر اساس طرح جامع پسماندی که در مراحل پایانی قرار دارد باید پسماند هر منطقه در همانجا ساماندهی شود و زباله‌گردی از سطل‌های زباله و مافیای زباله از بین برود.

وی با بیان این‌که اگر نگاه ویژه‌ای به شهرری داشته باشیم، فکر نمی‌کنم اهالی شهرری حتی در فکرشان جدایی از تهران را تصور کنند، گفت: باید فکری به حال مشکلات تهران کنیم که به سمت شهرری می‌آید، تا موجب آرامش در شهرری شویم.

کد خبر 471851

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha