سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
۰ نفر

فرماندار تنکابن گفت: گزارشی مبنی بر وجود اشیایی مشابه قرص در کیک‌ها دریافت شد که بلافاصله این موضوع از سوی کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان تحت پیگیری قرار گرفت و موارد مشکوک جمع‌آوری شد.

کیک‌های آلوده به قرص

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید امیر حسینی‌جو ضمن تائید این خبر اظهار کرد: تمام نمونه‌های جمع‌آوری شده مشکوک جهت بررسی و تائید نهایی به دانشگاه علوم پزشکی مازندران ارسال شد و تاکنون نتایج آزمایشات اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه صحت و سقم این خبر پس از اعلام نظر نهایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قابل استناد است، تصریح کرد: انتشار چنین اخباری نیازمند بررسی ویژه مراجع ذی صلاح دارد بنابراین نباید فضای جامعه تحت تاثیر خبری غیر موثق قرار گیرد.

فرماندار تنکابن با اشاره به مباحث و تبعات روانی ناشی از انتشار چنین اخباری در سطح جامعه خاطرنشان کرد: انتشار موارد مشکوک باید با رعایت احتیاط و توجه به جمیع جوانب صورت گیرد چراکه باعث بوجود آمدن التهاب در جامعه و نگرانی خانواده‌ها بویژه در این موضوع خاص خواهد شد.

حسینی‌جو با تاکید بر اینکه نتیجه نهایی این موضوع بلافاصله پس از اعلام نظر مسئولین شبکه بهداشت مازندران به اطلاع مردم خواهد رسید، خطاب به رسانه‌های متولی انتشار اخبار به ویژه در فضای مجازی گفت: بهتر است تا زمان اعلام نظر نهایی از انتشار چنین اخباری خودداری شود.

کیک‌های آلوده به قرص این بار از تنکابن سر درآورد و براساس اعلام منابع آگاه این قرص‌ها در کیک‌های مختلف ۲ برند مهم تجاری در چند محل عرضه در شهر شیرود شهرستان تنکابن کشف و ضبط شده است.

کد خبر 470884
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha