یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
۰ نفر

یک روزنامه انگلیسی از بازگشت پپ گواردیولا روی نیمکت بارسلونا خبر داد.

گوارديولا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نشریه انگلیسی اکسپرس، مدیران بارسلونا برای جانشینی والورده در فصل بعد، خواهان بازگشت پپ گواردیولا روی نیمکت تیمشان هستند.

پپ تا سال ۲۰۲۱ با منچستر سیتی قرارداد دارد و بر اساس گزارش‌ها تاکنون هیچ توافقی برای تمدید قرارداد میان او و مدیران سیتی صورت نگرفته است.

با این حال مدیران سیتی شایعات مبنی بر این که پپ می‌تواند طبق توافق در قرارداداش در پایان فصل از جمع سیتیزن‌ها جدا شود را رد کردند.

بارسلونا در حال حاضر با هدایت والورده صدرنشین لالیگاست و علی‌رغم روند نسبتا خوبی که دارد، هواداران آن چندان به آینده تیمشان با این مربی خوشبین نیستند.

نام گزینه‌های دیگری نیز از جمله رونالد کومان برای نیمکت بارسلونا شنیده می‌شود، اما بدون شک یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها گواردیولاست که در دل طرفداران بارسا جایگاه خاصی دارد.

بارسلونا با پپ به ۱۶ عنوان قهرمانی مختلف در لیگ داخلی اسپانیا و اروپا دست یافته است.

سیتی نیز با این مربی ۴۹ ساله درخشش خوبی داشته و دو سال متوالی است که مقام قهرمانی لیگ برتر را کسب می‌کند. پپ با منچستر تا کنون ۷ قهرمانی مختلف را کسب کرده است، ولی تا کنون نتوانسته در اروپا با تیمش به قهرمانی برسد.

روزنامه تلگراف هم با بیان علاقه مدیران بارسا به بازگشت پپ، عنوان کرده است که بارتومئو، رئیس این باشگاه نیز در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفته است که پپ هر وقت بخواهد می‌تواند به بارسلونا برگردد.

کد خبر 470307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha