فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۴ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در شهرستان‌های این منطقه از استان تهران خبر داد. 

اغتشاش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: شناسایی و دستگیری عناصر اصلی اغتشاش، اخلال و ناامنی‌ در پی حوادث اخیر که پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت رخ داد و باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در شهرستان‌های غرب استان تهران شد، همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: ماموران، با کار اطلاعاتی گسترده، ۴ نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستان‌های استان را که باعث انسداد جاده‌ها، تخریب اماکن دولتی و آتش زدن موسسه‌های مالی شده بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را در عملیات‌های جداگانه در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: افراد دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و حمله به ماموران زده بودند، پس از دستگیری به جرائم خود اعتراف کردند.

خانچرلی از معرفی متهمان به دستگاه قضا برای مجازات آنها خبر داد و افزود: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد.

وی ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلام، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند، گفت: نیروی انتظامی با هر گونه آشوب و اغتشاش قاطع و قانونی برخورد می‌کند. افرادی که امنیت و آرامش شهروندان را خدشه‌دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.

کد خبر 469503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha