مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از طرف مدیریت باشگاه پرسپولیس هیچ وقت مطلبی علیه استقلال گفته نشده است اما برعکس آنها هر وقت به مشکل می‌خورند می‌گویند پرسپولیس تیم حکومتی و وزیر ورزش پرسپولیسی است.

محمد حسن انصاری فرد هوم پیج

به گزارش همشهری آنلاین، محمدحسن انصاری‌فرد در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره حواشی اخیر باشگاه استقلال و رفتن استراماچونی و صحبت‌هایی که علیه باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است، با بیان این مطلب افزود: جناب هوادار استقلال با این صحبت‌هایی که می‌کنید فقط دیگران سود می‌برند.  

وی خاطرنشان کرد: هواداران ما پیام‌های زیادی دادند که از منافع پرسپولیس دفاع کنم و باید برخی موضوعات شکافته شود تا همه بدانند. مربی استقلال یک زمانی آمد و حالا گذاشته و رفته است. اینکه می‌توانست بماند یا خیر را نمی‌دانم؛ هواداران استقلال حق دارند اعتراض کنند ولی این موضوعات چه ربطی به پرسپولیس دارد؟ کالدرون هم مشکل دارد اما ما هیچ وقت در مورد استقلال حرف نزدیم چون مشکل خودمان بوده است. اما آنها به هر مشکلی که برمی‌خورند از پرسپولیس مایه می‌گذارند.

وی با طرح این سوال که استقلالی‌ها چرا گناهان خود را به گردن پرسپولیس می‌اندازند؟، تصریح کرد: همیشه می‌گویند پرسپولیس تیم حکومتی و دولتی است. الان ببینید همه دولت به دنبال استراماچونی افتاده تا او را برگردانند. برانکو هم همین وضعیت برایش پیش آمد اما هیچ‌کس پیگیری نکرد. می‌گفتند سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه پرسپولیسی است اما الان دنبال کار استقلال افتاده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به رفت و آمد پرسپولیسی‌ها به ژاپن برای فینال جام آسیا تصریح کرد: شما ببینید ما برای این بازی چه پرواز طولانی را رفتیم و برگشتیم اما اگر همین استقلال اگر برود با چه امکانات خواهد بود. مشکل اینجاست که پرسپولیس هفت جام قهرمانی آورد که در نهایت سلامت و صلابت بوده است. یک مورد بیاورند که این قهرمانی‌ها با مشکل بوده است. چه از نظر داوری و چه هر موضوع دیگر. تا زمانی که این تحلیل‌های نادرست در مورد پرسپولیس وجود داشته باشد وضعیت استقلال همین است.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین اذعان داشت: پرسپولیس ۲ دوره از پنجره نقل و انتقالات محروم بوده و شما ببینید با چه بازیکنانی مانند آدام همتی و طاهرخانی به فینال آسیا رسید و مقابل السد با آن همه ستاره قرار گرفت. برای فینال جام حذفی استقلال برای اردو به ترکیه می‌رود آیا قاضی دادگاه CAS هم که رأی داده پرسپولیسی بوده است.

وی با بیان اینکه کارهایی که می‌کنند نشان از مظلومیت پرسپولیس دارد، خاطرنشان کرد: ما سالم بودن داوران را همیشه تایید کرده‌ایم هواداران ما هم در برد و باخت‌ها تیم‌شان را تشویق کرده‌اند اما چرا استقلالی‌ها این کار را نمی‌کنند؟ شما ببینید چقدر تغییرات در استقلال و چقدر در پرسپولیس بوده است. ثبات مدیریتی در استقلال بیشتر بوده اما پرسپولیس موفق‌تر بوده است. بازیکنان خارجی دو تیم را مقایسه کنید. استقلال چقدر از امتیاز پولی برخوردار بوده است که پرسپولیس نبوده است.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: روز اولی که می‌خواستم مدیرعامل شوم، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش به من گفت نمی‌توانیم از نظر پولی به شما کمک کنیم اما استقلال را ببینید که چقدر به آنها کمک می‌شود.  

انصاری‌فرد مخاطب خود را هواداران استقلال قرار داد و بیان داشت: جناب هوادار استقلال با این صحبت‌هایی که می‌کنید فقط دیگران سود می‌برند. از طرف مدیریت باشگاه هیچ وقت مطلبی علیه استقلال گفته نشده است اما برعکس آنها هر وقت به مشکل می‌خوردند می‌گویند پرسپولیس تیم حکومتی و وزیر ورزش پرسپولیسی است.

وی ادامه داد: یک بار گفتند وزیر به مقر AFC رفته تا مشکلات پرسپولیس را حل کند. اگر هواداران استقلال خوب تحلیل کنند این هجمه‌ها هم به آنها وارد نمی‌شود همانطور که هواداران ما در روزهای سخت کنار تیم بودند و بعداز ۹ سال یک نایب قهرمانی و سه قهرمانی را بردند. کالدرون هم از ما طلب دارد اما مثل استراماچونی تیم را رها نکرد که برود. برانکو هم مدت‌ها پول نگرفت اما الان استقلالی‌ها اینقدر هیاهو می‌کنند که کل دولت پشت این تیم درآمده است.

انصاری‌فرد اظهار داشت: هواداران استقلال گفتند حسن روحانی رییس جمهور به ترکیه رفته است تا مشکل مهدی طارمی را حل کند. قرار ملاقات سران کشورها از یک سال قبل برنامه‌ریزی می‌شود. کالدرون تا آخر دسامبر به ما وقت داده که ۱۰۴ هزاردلار را پرداخت کنیم تا دغدغه او برطرف شود. ما در کمال آرامش و با حمایت هواداران جلو می‌رویم و مسیر موفقیت را همین‌طور طی خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین درباره رایزنی با فدراسیون برای گرفتن میزبانی در بازی با تیم‌های عربستانی اظهار داشت: عربستانی‌ها با میزبانی در زمین بی‌طرف بیشتر سود می‌برند چون اگر ما میزبان باشیم، تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند. با این شرایط، دلیلی ندارد بخواهند این موضوع را پیگیری کنند اما چند سال است که از این اتفاق محرومیم.

کد خبر 469322

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha