همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و معرفی جاذبه‌های گردشگری کیش، در سال ‪ ۸۷‬شاهد بین‌المللی شدن صنعت گردشکری این جزیره خواهیم بود.

مدیرعامل منطقه‌آزادکیش: در نخستین روز سال ‪ ۸۷‬در گفت و گو با ایرنا گفت: هدف نهایی این سازمان ارتقای جایگاه این منطقه و بین‌المللی شدن گردشگری جزیره کیش است.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته، گفت: راه‌اندازی بورس نفت در اواخر سال گذشته و بین‌المللی شدن بورس کیش، علاوه بر افزایش سفر گردشگران خارجی و زمینه‌های سرمایه‌گذاری به بین‌المللی شدن کیش کمک زیادی خواهد کرد.

افزایش پروازهای خارجی از برخی از کشورهای اروپایی به کیش، تجهیز ناوگان هوایی کیش‌ایر به هواپیماهای جدید و راه‌اندازی خطوط منظم کشتیرانی با کشورهای اسپانیا و ایتالیا از برنامه‌های بین‌المللی شدن کیش است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهارداشت: به همین منظور ایجاد ایستگاه کیش در دفاتر نمایندگی‌های خدمات مسافرتی در خارج از کشور در دستور کار ما قرار گرفته و در این زمینه مذاکراتی در کشورهای ایتالیا، اسپانیا وآلمان انجام شده است.

وی با بیان آنکه برای بین‌المللی شدن کیش حضور در نمایشگاه‌های مهم گردشگری در جهان اهمیت زیادی دارد، افزود: شرکت در این نمایشگاه‌ها سبب می‌شود گردشگران خارجی با جاذبه‌های گردشگری جزیره زیبا و مرجانی کیش آشنا شوند.

وی اظهارداشت: افتتاح سالن همایش های بین‌المللی، دعوت از مستندسازان مطرح جهان و ایجاد شعب دانشگاههای خارجی در معرفی و بین‌المللی شدن کیش در سال جدید تاثیرگذار خواهد بود.

وی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای راه‌اندازی پلاژ اختصاصی بانوان،احداث ‪۱۷‬ هتل چهار و پنج ستاره، راه‌اندازی مجموعه بزرگ پارک آبی، احداث دهکده بزرگ گردشگری و راه‌اندازی هتل اسکول با مشارکت اتریش‌ها را از دیگر برنامه‌های این سازمان برای بین‌المللی شدن کیش عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درپایان تاکید کرد: مسوولان این سازمان برای رسیدن به این اهداف، بدون شک از هیچ کوششی دراین زمینه دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 46921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز