معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده اعلام کرد: تلاش داریم تا برای فروش کالاهای تولیدی زنان سرپرست خانوار، بازاریابی بین‌المللی انجام دهیم.

زنان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، معصومه ابتکار گفت: یکی از اقدامات ما در ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار، بازاریابی کالاهای تولیدی آنهاست تا فعالیت شغلی آنها به اقتصاد پایدار تبدیل شود و همواره بتوانند بازار لازم را برای کالاهایی که تولید می‌کنند، داشته باشند.

ابتکار اظهار کرد: امروز زنان در مشاغلی وابسته به رشته‌های فناوری نوین، تولید و مهندسی حضور دارند و در هر زمینه‌ای که علاقه یا تخصص داشته باشند، می‌توانند کار کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که ایجاد مشاغل برای زنانی که تخصص خاصی ندارند چگونه است، گفت: برای این گروه از زنان دوره‌های مهارت عمومی و تخصصی از طریق مراکز فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان عنوان کرد: ما تلاش داریم که فروش کالاهای زنان کارآفرین را بین‌المللی و صادراتی کنیم. حتی در آخرین نشست اقتصادی منطقه‌ آسیا، هیأتی از کارآفرینان ایرانی رفتند تا اینکه بتوانند ارتباط شبکه‌ای را با کارکنان در آسیا برقرار کنند.

کد خبر 468489

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha