رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از ویزیت رایگان بیش از ۱۰ هزار نفر در سطح روستاهای قمر و محروم و کمتر برخوردار این شهرستان خبر داد.  

وزیت رایگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  دکتر بهنام‌رضا مخصوصی اظهار کرد: در قالب طرح جهادی بسیج جامعه پزشکی به مناسبت ۴۰ سالگی تأسیس بسیج، خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به ۴۰ روستای کم برخودار اسدآباد، استان همدان به صورت صددرصدی با موفقیت انجام شد.  
    
وی گفت: در این طرح جهادی ۴۵۰۰ نفر ویزیت رایگان پزشک عمومی، ۲۵۰۰ نفر خدمات مامایی رایگان، ۴۰۰ نفر ویزیت رایگان پزشک متخصص، ۷۰۰ نفر مشاوره بهداشتی و بیش از ۲۰۰۰ نفر آموزش مراقبت‌های بهداشتی رایگان دریافت کردند.  

مخصوصی افزود: بیش از ۲۰ تیم پزشکی با مشارکت ۵۰ پزشک عمومی، متخصص، مامایی و مشاوره‌ای در این طرح در مناطق محروم شهرستان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان شرکت داشتند.  

وی در ادامه تعداد پزشکان متخصص دانشکده علوم پزشکی اسدآباد را ۲۳ پزشک برشمرد و تصریح کرد: ۱۶ پزشک متخصص دیگر نیز از جمله اورولوژی، طب اورژانس، پاتولوژی، چشم و بیهوشی به ناوگان پزشکان متخصص شهرستان اضافه می‌شود که با این کار، تیم درمانی دانشکده شهرستان در حوزه تخصصی تکمیل خواهد شد.  

مخصوصی در پایان گفت: تا پایان سال براساس قول وزارتخانه دستگاه ام. آر. ‌ای بیمارستان قائم(عج) راه‌اندازی خواهد شد به طوریکه این امر از نقش مؤثری در اشتغال شهرستان و درآمدزایی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برخوردار خواهد بود و پیش زمینه‌ای برای جذب متخصصان جراح مغز و اعصاب برای این دانشکده می‌شود.  

کد خبر 467070

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha