دبیرکل شورای‌ عالی آموزش و پرورش با اشاره به این‌که بودجه سال ۹۹ آموزش و پرورش نسبت به سال ۹۸ با کاهش روبه‌رو است، گفت: در برخی موارد مانند فعالیت‌های تربیت بدنی و پرورشی با کاهش ۳۰ درصدی مواجهیم.

مهدی نویدادهم

به گزارش شهری آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی نویدادهم، دبیرکل شورای ‌عالی آموزش و پرورش با بیان این‌که پنج‌شنبه گذشته با معاونین وزارت آموزش و پرورش جلسه‌ای درباره بودجه برگزار شد، گفت: متاسفانه بودجه ۹۹ کاهش‌هایی نسبت به ۹۸ دارد، به عنوان مثال فعالیت‌های ورزشی حدود ۳۰ درصد کاهش دارد یا پرورشی به همین صورت. 

وی ادامه داد: ما به اقتصاد آسیب‌دیده و تحریم توجه داریم، اما اگر به ‌عنوان مثال دنبال تقویت آموزش زبان فارسی به ‌عنوان عنصر انسجام‌بخش ملی هستیم باید سرمایه‌گذاری کنیم. آموزش ریاضی، تربیت اخلاقی در فضای مجازی و ... امکانات می‌خواهد در حالی که در چنین شرایطی مدیران ما با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند.

نویدادهم بیان کرد: آموزش و پرورش مطالبه‌گر است و درخواست ما از مسئولین سازمان برنامه و بودجه، دولت و مجلس شورای اسلامی این است که مساعدت کنند؛ یک ‌بار هم که شده بودجه آموزش و پرورش بدون کسری بسته و مطالبات انباشته‌شده این حوزه تسویه شود.

کد خبر 466491

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha