سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح از تشکیل صندوق حمایت از مهارت‌آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه خبر داد.

سربازي

به گزارش همشهری آنلاین سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جلسه کمیسیون قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح گفت: این جلسه با حضور نمایندگانی از ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، ارتش، ناجا، وزارت دفاع و سازمان‌ها و نهادهایی نظیر وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی، جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی، وزارت رفاه، وزارت ورزش و جوانان، وزارت ارتباطات، جمعیت هلال احمر، سازمان فنی و حرفه‌ای و... برگزار شد و گزارشی از آخرین اقدامات انجام‌شده از سوی دستگاه‌های مختلف برای مهارت‌آموزی سربازان ارائه شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: صندوق حمایت از مهارت‌آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه با هدف ارائه تسهیلات در این جلسه به تصویب اعضا رسیده و قرار شد به زودی و پس از نگارش آیین‌نامه‌ها اجرایی شود.

کمالی از حمایت مجلس شورای اسلامی از قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان نیز خبر داد و گفت: امیدواریم از ظرفیت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان بتوانیم استفاده بیشتری در راستای مهارت‌آموزی به سربازان و وضع قوانین و مقررات بکنیم.

سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: همچنین قرار شد قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان در شورای عالی اشتغال کشور نیز عضو شود تا از این طریق بتوانیم اهدافمان را در مورد حمایت‌های از سربازان ماهر پس از پایان دوره سربازی و اشتغالشان نیز ادامه دهیم.

کمالی با بیان این که در این جلسه مشروط شدن بهره‌مندی بسیجیان از کسر خدمت به داشتن مهارت نیز به تصویب رسید، گفت: همچنین تفاهم‌نامه‌ای با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در مورد مهارت‌آموزی و اشتغال مهارت‌آموزان در مناطق محروم کشور امضا شد.

کد خبر 465571

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha