۱۸ واحد تولیدی در زمینه تولید محصولات شیمیایی، غذایی، مصنوعات چوبی و... امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین به بهره‌برداری رسیده‌اند. 

شهرک صنعتی قزوین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: بیشتر واحدهای به بهره‌برداری رسیده مربوط به شهرک‌های صنعتی کاسپین، لیا و آبیک (کاسپین ۲) بوده است. 

حمیدرضا خانپور افزود: با بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی برای ۵۳۸ نفر به شکل مستقیم اشتغال‌زایی شده است. 

وی، سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در این مدت، ۲هزار میلیارد ریال بوده است. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین با بیان این‌که با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا، جذب سرمایه‌گذاری در بخش صنعت همچنان با قوت ادامه دارد و قزوین در این زمینه جزو استان‌های پیشتاز است، اظهار داشت: نزدیکی به تهران، قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور، قرارگیری در کنار خط آهن شمال به جنوب و جنوب به شمال کشور در کنار زیرساخت‌های مناسب موجب شده تا این استان در زمینه سرمایه‌گذاری صنعتی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. 

خانپور اظهار داشت: زمین ارزان قیمت و دارای زیرساخت‌های آماده و مشوق‌های مالیاتی از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین است. 

۹۱۸ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره‌برداری هستند. 

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است. 
 

کد خبر 465365

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha