با جذب ۹۸ سرمایه‌گذار در سال جاری، ۱۶ هزار میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین سرمایه‌گذاری می‌شود.

شهرک‌های صنعتی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: امسال ۲۳۸ هکتار زمین برای احداث واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران واگذار شده است.

حمیدرصا خانپور افزود: با اجرای طرح‌های مربوط به این سرمایه گذاران برای بیش از سه هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی از رشد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین خبر داد و گفت: جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به لحاظ تعداد قراردادها حدود سه درصد رشد پیدا کرده‌است.

این مسئول همچنین از رشد واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین خبر داد و گفت: امسال در حالی شاهد واگذاری ۲۳۸ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران بوده‌ایم که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۶۰ هکتار بود.

خانپور گفت: نزدیکی به پایتخت، قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور و نزدیکی به آزادراه‌ها، راه آهن و فرودگاه‌های مهم کشور، وجود زیرساخت‌های مناسب از جمله گاز از جمله مزایایی است که موجب رونق سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین شده است.

وی گفت: در سال رونق تولید نهایت تلاش خود را برای جذب سرمایه‌گذار و حل مشکلات صنعتگران به عمل آورده‌ایم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک صنعتی و ۶ ناحیه صنعتی است.

در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین نزدیک به یک هزار واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری هستند.

کد خبر 477488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha