مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: پیشنهادی مبنی بر افزایش سهمیه سوخت تاکسی‌های پایتخت بر اساس پیمایش به وزارت کشور ارسال شده که در صورت موافقت عملی می‌شود.

تاكسي

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا قنادان  در گفت و گو ایرنا، با بیان اینکه ۸۵ درصد ناوگان تاکسیرانی تهران دو گانه سوز است، افزود: با موافقت وزارت کشور سهمیه بنزین برای تاکسی‌های دوگانه سوز که در ابتدا ۲۰۰ لیتر در ماه بود به ۲۵۰ لیتر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه اکنون سهمیه تاکسی‌های تک گانه سوز ۴۰۰ لیتر در ماه است، ادامه داد: بنابر پیشنهاد شهرداری تهران و در صورت موافقت وزارت کشور، تاکسی‌ها پس از اتمام سهمیه ۴۰۰ لیتری می‌توانند سهمیه بیشتری بر اساس پیمایش دریافت کنند.

به گفته قنادان، سهمیه تاکسی‌های ون نیز از ۴۰۰ به ۶۰۰ لیتر در ماه افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص افزایش کرایه با اجرای سهمیه بندی بنزین بیان کرد: کرایه‌ها نسبت به قبل هیچ تغییر و افزایشی نداشته است.

همچنین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز روز دوشنبه در نشست خبری مشترک سخنگوی دولت و مسولان مرتبط با اجرای طرح های حمایت معیشتی و مدیریت مصرف سوخت با بیان اینکه در حال حاضر سهمیه بنزین خودروهای حمل و نقل عمومی ثابت و علی‌الحساب است، گفته بود: این وعده را می‌دهیم که خودروهای عمومی که پیمایش بیشتری از سهمیه خود داشته باشند تا ۲ ماه آینده سهمیه آنها براساس پیمایش محاسبه شود.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد.

طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر یکهزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز شده و این سهمیه به مدت ۶ ماه قابل ذخیره است.

کد خبر 464569

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha