مدیر کل پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مدنی قوه قضائیه از دریافت ١١ گزارش تخلف انتخاباتی در سامانه سجام خبر داد.

سید علی‌اصغر رفاهی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید علی‌اصغر رفاهی مدیر کل پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مدنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: تاکنون ١١ گزارش از تخلفات و جرائم انتخاباتی در سامانه سجام دریافت شده است. 

وی که در نشست خبری سخن می‌گفت، درباره آخرین آمار و اطلاعات سامانه سجام به عنوان مهم‌ترین اقدام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بیان کرد: استان گیلان یک مورد تبلیغات زودهنگام، استان خراسان رضوی دو مورد تبلیغات زودهنگام و یک مورد تهدید به اغتشاش در برگزاری انتخابات، استان آذربایجان غربی دو مورد تبلیغات زودهنگام، یک مورد تهدید به اغتشاش در انتخابات و یک مورد دامن زدن به اختلافات قومی، در استان کرمانشاه دو مورد تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی و در استان چهارمحال و بختیاری یک مورد تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی گزارش شده است.

رفاهی ادامه داد: در سامانه سجام درباره این‌که گزارش‌های دریافتی مستند و قابل ارسال به دستگاه‌های ذی‌ربط باشد، دقت نظر وجود دارد. در این راستا از مجموع ١١ گزارش دریافتی تاکنون دو گزارش از استان گیلان و خراسان رضوی قابل پیگیری بوده است و ٩ مورد دیگر در دست بررسی قرار دارد.

کد خبر 464356

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha