نمایش «غارنشینان» براساس نوشته‌ای از ویلیام سارویان یک صحنه تئاتر را روایت می‌کند که در آن زندگی ۲ بازیگر قدیمی تئاتر دچار چالش‌هایی می‌شود.

غارنشینان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، کارگردان نمایش «غارنشینان» با دعوت از مخاطبان تئاتر برای تماشای این اثر که برای اولین بار در ایران روی صحنه می‌رود، گفت: هدف از این نمایش نه فقط  فروش بلکه ارائه یک تئاتر خوب برای مخاطبان واقعی این هنر نمایشی است.

مهدی محبعلی بیان کرد: نمایش «غارنشینان» که نوشته‌ای از ویلیام سارویان  است، برای اولین بار در ایران به صورت صحنه‌ای اجرا می‌شود در حالی که در بسیاری از کشورهای صاحب تئاتر دنیا، اجرا شده است. متن «غارنشینان» که سال ۱۹۵۷ نوشته شده از سال‌ها قبل برای من وسوسه‌برانگیز بود و از ابتدای امسال شرایط برای اجرا کردن آن مهیا شد. وی با اشاره به شروع اجرای این نمایش از ۲۰ آبان‌ماه در تئاتر هامون، افزود: «غارنشینان» یک صحنه تئاتر را روایت می‌کند که در آن ۲ بازیگر قدیمی تئاتر در آن دچار چالش‌هایی می‌شوند.

او درباره وضعیت فروش نمایش و میزان مخاطب با توجه به شرایط این روزهای شهر افزود: ‌نمایش «غارنشینان» از دوشنبه هفته قبل روی صحنه رفت که میزان استقبال مخاطب در ۵ روز اول خیلی خوب بود اما در یکی دو روز گذشته با توجه به قطعی اینترنت و نبود شرایط لازم برای اطلاع رسانی مناسب، تعداد مخاطب کاهش یافت. محبعلی که سابقه روزنامه‌نگاری هم دارد، با اشاره به در دسترس نبودن فضای مناسب برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی ادامه داد: این روزها جایگاه واقعی رسانه‌ها مشخص می‌شود. ما باید به خودمان

یادآوری کنیم که منابع اصلی خبرها رسانه‌های رسمی هستند و در چنین شرایطی است که اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها ما را به دیده شدن امیدوار می‌کند. «غارنشینان»  با بازی محمدرضا حسن زاده، رزا خلیلی، کیوان کاوند، شیوا رضایی، لیلی مهدوی، علی هدایتی، امیرصمصام طهماسبی، امیر جلیلی و علیرضا عبدالله زاده تا ۱۳ آذر در تئاتر هامون در حال اجراست. مدت زمان اجرای نمایش ۷۵ دقیقه و زمان شروع ساعت ۱۹ است.

کد خبر 464135

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha