مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: توقف اتوبوس‌ها به دلیل بارش برف با همکاری و اقدامات نیروهای شهرداری جهت نمک‌پاشی در حال رفع شدن است.

اتوبوس - روز برفي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پیمان سنندجی در مورد سرویس‌دهی شرکت واحد اتوبوسرانی در روز برفی تهران، گفت: دوربین‌های ترافیکی ما نشان می‌دهد که دپوی اتوبوس مناسب است و مشکلی در اکثر معابر نداریم، البته ترافیک معابر شمالی ناشی از وقوع بارش برف بوده و سرویس‌رسانی را دچار مشکل کرده است.

سنندجی با بیان اینکه توقف اتوبوس‌ها به دلیل بارش برف با همکاری و اقدامات نیروهای شهرداری جهت نمک‌پاشی در حال رفع شدن است، گفت: سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها نیز مشکلی ندارد و شهروندان اگر گزارشی در این زمینه داشتند می‌تواند از طریق شماره ۱۸۸۸ به ما اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه در خط ۴ جنوب به شمال چمران روبروی آتی‌ساز و خط ۱۰ مسیر دانشگاه علوم تحقیقات به دلیل بارش برف اعزام اتوبوس نداریم، افزود: تلاش ما در مدیریت شهری این است که در صورت کاهش بارش‌ها و تمهیدات نیروهای خدمات شهری و بازگشایی معبر تردد اتوبوس‌های بی‌ آر تی در این دو خط نیز به روال عادی بازگردد.

وی با بیان اینکه کمبود اتوبوس نداریم و تعداد اتوبوس‌ها امروز از همه روزها بیشتر است، گفت: با مانیتورینگ آنلاین مسیرهای اتوبوس، کمبودها را تا حد امکان برطرف خواهیم کرد.

کد خبر 463510
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha