رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: همشهریان مراقب کلاه‌برداری متخلفان در پوشش صدور کارت هوشمند خودرو باشند زیرا که این کلاه‌برداران از شیوه مذکور مبادرت به اخذ مبالغ گوناگون از مردم می‌کنند.

هشدار پلیس فتا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرگرد روح الله شهبازی پور اظهار داشت: در روز های اخیر کلاهبردارانی به بهانه صدور کارت هوشمند خودرو با شهروندان تماس گرفته و مبالغی را از آن ها کلاهبرداری می کنند.

وی افزود: در این روش کلاهبرداران با ارسال پیامک و تماس تلفنی با شهروندان ارتباط برقرار کرده و  پس از جلب اعتماد آنان، اعلام می کنند که کارت هوشمند برای خودرو آنان صادر شده و برای ارسال و دریافت کارت، شهروندان باید مبالغی را به شماره حساب اعلامی از سوی آنان واریز کنند.  

 رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان توصیه کرد که به چنین پیامک ها و تماس هایی که هویت آن ها مشخص نیست توجهی نکرده و خواسته های آنان را انجام ندهند تا از کلاهبرداری های احتمالی جلوگیری شود.

سرگرد شهبازی پور ابراز داشت: مالکان خودرو برای دریافت تمامی اسناد و مدارک خودرو خود تا حد ممکن سعی کنند به صورت حضوری به مراکز معتبر مراجعه کنند.

وی از هم استانی ها خواست در صورت مواجهه با چنین مواردی موضوع را فوری از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی اعلام کنند.

کد خبر 463480

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha