رسانه رسمی کره شمالی به معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا بابت تهمت زدن به رهبری کره شمالی حمله کرد و این کاندیدای دموکرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا را یک "سگ هار" توصیف کرد که باید از بین برود.

جوزف بایدن

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از رویترز نوشت: خبرگزاری کی. سی. ان. ای کره شمالی به تهمتی که جوزف بایدن، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا به کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی زده بود، اشاره‌ای نکرد اما بایدن گفته که با یک "دیکتاتور قاتل" روبروست.

این خبرگزاری همچنین گزارش داد، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا نشانه‌هایی از زوال عقل دارد و زمان آن رسیده تا از این زندگی خداحافظی کند: "این فرد جرات کرده تا عظمت و شرف رهبری کره شمالی را مورد تهمت قرار دهد. این آخرین تلاش یک سگ هار است که زندگی‌اش رو به مرگ است. سگ‌های هاری چون بایدن می‌توانند به افراد زیاد آسیب بزنند اگر به آنها اجازه داده شود تا به فعالیتشان ادامه دهند. آنها را باید تا سر حد مرگ با چوب زد پیش از آنکه خیلی دیر شود. "

این در حالیست که کره شمالی به روابط فردی نزدیک بین کیم جونگ اون و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای حفاظت از روابط بین دو کشور، ارج و قرب نهاده است.

دو طرف برای بهبود روابط و پایان دادن به برنامه تسلیحات اتمی سه بار دیدار داشتند.

ترامپ از حملات رسانه‌های کره شمالی علیه بایدن که پیشتر صورت گرفته بود، حمایت کرده است. در مه، کره شمالی بایدن را به خاطر انتقاد از رهبری این کشور یک "ابله" توصیف کرده بود.

کد خبر 463351

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha