رضا نیکنام- برای ترغیب بیشتر شهروندان به ورزش و همچنین حفظ سرانه‌های ورزشی منطقه۱۸، زمین‌های چمن مصنوعی فرسوده همه محله‌ها مرمت می‌شود.

شهرداری

 برای ترغیب بیشتر شهروندان به ورزش و همچنین حفظ سرانه‌های ورزشی منطقه۱۸، زمین‌های چمن مصنوعی فرسوده همه محله‌ها مرمت می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه۱۸ با بیان این مطلب گفت: «کارشناسان در بازدید میدانی از محله‌ها ضمن بررسی وضعیت زمین‌های چمن مصنوعی نسبت به شناسایی زمین‌های معیوب و فرسوده اقدام و با اولویت‌بندی نسبت به مرمت، بازسازی و تجهیز آنها اقدام می‌کنند.»

«عباس فرشادیان» ادامه داد: «در بازدید کارشناسان شهرداری منطقه۱۸ مشخص شده که تعدادی از زمین چمن‌های فوتبال به دلایلی چون تغییرات آب و هوایی، نزولات جوی و البته سهل‌انگاری برخی شهروندان در نگهداری از اموال عمومی شهر، کارایی خود را از دست داده و به محل‌های ناایمن ورزشی تبدیل شده‌اند. به همین دلیل مرمت و بازسازی این زمین‌ها در دستورکار معاونت فنی و عمران قرار گرفت و به مرور زمان همه این زمین چمن‌ها دوباره احیا و فعال می‌شوند. از جمله این اقدامات می‌توان به بازسازی زمین چمن فوتبال واقع در شهرک امام خمینی(ره) اشاره کرد که به تازگی دراختیار شهروندان قرار گرفته است. »

به گفته فرشادیان، مدیریت شهری در این بخش از پایتخت ۲۳زمین چمن مصنوعی در بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی محله‌های هجده‌گانه و شهرک‌های بخش حریم ساخته است.

کد خبر 462853

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha