رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد وضعیت بازار تهران در شرایط فعلی خطرزاست، گفت: تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی، بازسازی و نوسازی بازار ضمن حفظ بافت تاریخی آن است.

بازار تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، رضا کرمی، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خصوص وضعیت ایمنی بازار تهران، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد وضعیت بازار در شرایط فعلی‌ خطرزاست، در بازار تهران می‌توان منتظر بروز بحران‌هایی از جمله فروریزش و آتش‌سوزی بود.

کرمی با اشاره به انجام اقدامات مقطعی و کوتاه در بازار تهران، افزود: شیوه کارگذاری لوله‌های گاز و برق‌کشی نامناسب بدون رعایت اصول ایمنی، وضعیت بازار را خطرزا کرده است. انجام اقدامات کوتاه‌مدت و مُسکن‌وار در درازمدت اوضاع را پیچیده و خطرناک‌تر هم می‌کند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی را بازسازی و نوسازی بازار ضمن حفظ بافت تاریخی دانست و گفت: خیابان‌های خیام، ۱۵ خرداد، مولوی و ری باید از لحاظ ایمنی بررسی شوند؛ البته نباید این موضوع را نادیده بگیریم که این منطقه می‌تواند مرکزی بسیار پیشرفته‌ برای تجارت باشد.

کد خبر 462223
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha