مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح از پرداخت ۲۰۰ هزار وام با کارمزد ۳ درصد به بازنشستگان نیروهای مسلح تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

بازنشستگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، دکتر ابراهیم محمودزاده مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح از پرداخت وام قرض‌الحسنه به ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح در سال جاری خبر داد و گفت: در راستای ارتقای منزلت و افزایش خرسندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح، به ۲۰۰ هزار نفر بازنشسته وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۳ درصد در طول سال ۹۸ از طریق سازمان بازنشستگی پرداخت خواهد شد.

محمودزاده با تاکید بر حمایت‌های مستمر از بازنشستگان نیروهای مسلح و با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه به صورت غیرحضوری و الکترونیک به بازنشستگان نیروهای مسلح، تصریح کرد: پرداخت این وام به صورت غیرحضوری و ثبت‌نام از طریق اینترنت بوده و واجدین شرایط دریافت وام بایستی حداقل دو سال از بازنشستگی آنها گذشته، حقوق زیر ۴ میلیون دریافت کنند و توانایی بازپرداخت اقساط را داشته باشند؛ ضمن اینکه تا کنون هم از این نوع وام استفاده نکرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان از طریق پیامک سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح (سابا) از ساز و کار نحوه پرداخت مطلع خواهند شد و ضرورتی به مراجعه حضوری نیست.

کد خبر 461747

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha