پاتوق ورزشی منطقه ۲۲ با هدف توسعه ورزش و ارتقای سلامت شهروندی در محله زیبا دشت راه‌اندازی می‌شود.

پاتوق ورزشی

«حسام مولائی» شهردار ناحیه یک منطقه ۲۲ درباره این پاتوق ورزشی می‌گوید: «این پاتوق ورزشی به مساحت ۶هزارمترمربع در شهرک لاله رینگ شهید علیزاده واقع شده است. زمین‌های ورزشی برای رشته‌های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، پینگ‌پنگ، فوتبال دستی، شطرنج، زمین چمن مصنوعی، والیبال ساحلی، پیست دوچرخه‌سواری و مسیر تندرستی با خط ویژه‌ تردد معلولان و ست کامل بدنسازی از جمله امکانات این پاتوق به شمار می‌رود.»

او در ادامه می‌افزاید: «وسایل ورزشی در این پاتوق مانند میز پینگ‌پنگ و فوتبال دستی و همچنین ست‌های ورزشی به گونه‌ای طراحی شده که معلولان هم بتوانند از این امکانات ورزشی بهره‌ببرند.» اتاق رختکن، سرویس بهداشتی، حمام، نگهبانی، بوفه، ۵آلاچیق، ۴ برج نوری از دیگر امکانات این پاتوق ورزشی است.

شهردار ناحیه یک در ادامه یادآور می‌شود: «سرانه ورزشی محله‌ها در تهران کم است و استفاده از مجموعه‌های ورزشی مانند ورزشگاه انقلاب برای اغلب شهروندان مقدور نیست. به همین دلیل تدابیری اتخاذ شد تا در تکه ۲۲ پایتخت، پاتوق ورزشی مجهز با دسترسی آسان برای ارتقای سلامت شهروندان این منطقه به بهره‌برداری برسد. همچنین همزمان با این پاتوق ورزشی، پاتوق محلی هم در ضلع شمالی میدان فولادوند در حال ساخت است. این پاتوق محلی حدود ۳هزارمترمربع وسعت داشته و از جمله امکانات آن می‌توان به زمین پیاده‌روی، مسیر تندرستی و زمین بازی کودکان اشاره کرد.» به گفته مولایی همه این فعالیت‌ها در مدت ۳ ماه در این ناحیه انجام شده است.

کد خبر 461017

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha