همشهری آنلاین رئیس‌جمهور در دیداری صمیمی با خانواده‌های جمعی از شهدای مقاومت و حماسه ‪ ۳۳‬روزه لبنان، جنایات اخیر غزه را ناشی از عصبانیت رژیم صهیونیستی به دلیل شکست از مقاومت دانست.

وی گفت: صهیونیست‌های فاسد که شجاعت مقابله با رزمندگان لبنان و فلسطین را ندارند، دست به کشتار زنان و کودکان زده‌اند اما باید بدانند که این جنایات آنها را نجات نمی دهد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد، با بیان اینکه قدرت‌های زورگو هیچ پیامی جز اسلحه، کشتار و منطق زورگویی برای بشریت ندارند، افزود: امروز نه تنها صهیونیست‌ها بلکه اربابان آن هم رو به اضمحلال هستند و پیروزی از آن ملت‌های مظلوم و مستضعف است.

احمدی نژاد با اشاره به تلاش قدرت‌های شیطانی برای شکست ناپذیر جلوه دادن خود گفت: مقاومت ‪ ۳۳‬روزه مردم لبنان به افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی پایان داد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مقاومت، سنگر دفاع از کیان اسلام است،تصریح کرد: امروز با مقاومت ملت‌های آزادی خواه جهان از جمله مردم لبنان دوران استیلای جبهه شرک به پایان رسیده است.

احمدی نژاد جریان مقاومت و شهدای لبنان را مدافعان کرامت و حیات طیبه انسانی معرفی و تصریح کرد: تک تک شهدا و خانواده آنها به واسطه پیروی از ابا عبدالله الحسین (ع) همانند خورشید در جهان بشری می‌درخشند.

رییس جمهوری با بیان اینکه شهدای جنوب لبنان افتخار همه بشریت هستند، اظهار داشت: امروز در جنوب لبنان نور خدا، ایمان و تقوا منتشر می‌شود.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه جنوب لبنان قطعه‌ای از کربلا است، گفت: رزمندگان حزب الله لبنان و شهدای مقاومت، پیروان خط عاشورا و شهدای کربلا هستند.

رییس جمهوری تنها راه نجات بشریت را تمسک به راه امام حسین(ع) و عاشورا دانست و تاکید کرد: امروز برای برون رفت از شرایط ظالمانه جهان هیچ راهی جز راه امام حسین (ع) وجود ندارد.

پیش از سخنان دکتر احمدی نژاد خواهر سه شهید و پدر یکی از شهیدان مقاومت و حماسه ‪ ۳۳‬روزه لبنان در سخنانی با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت‌های مظلوم از جمله فلسطین و لبنان تصریح کردند: مردم لبنان با تاسی و پیروی از امام حسین (ع) به مقاومت در برابر صهیونیست‌ها و قدرت های زورگو تا دستیابی به پیروزی کامل ادامه خواهند داد.

کد خبر 46052

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز