همشهری آنلاین: تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در قطر با نتیجه ۲۶ بر ۲۹ برابر بحرین شکست خورد.

هندبال بحرين و ايران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های قهرمانی آسیا و مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ برابر بحرین به میدان رفت و با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ شکست خورد.

شاگردان علیرضا حبیبی در نیمه اول با وجود این که بازی پایاپایی با حریف داشتند، با شکست ۱۵ بر ۱۳ به رختکن رفتند. در نیمه دوم بحرینی‌ها اختلاف امتیاز را به عدد ۳ رساندند، اما هندبالیست‌های ایران در دقیقه ۴۹ بازی را به تساوی کشاندند. این دیدار در نهایت با برتری بحرینی‌ها به پایان رسید تا هندبال هم به سرنوشت فوتبال دچار و مغلوب بحرین شود.

تیم ملی ایران در نخستین گام برابر کره جنوبی با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ به پیروزی رسید. کویت آخرین حریف ایران در دور نخست این مسابقات خواهد بود. این دیدار روز سه‌شنبه، ۳۰ مهر از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

میلاد قلندری، محمدعلی قاسمی، جلال کیانی، شاهو نصرتی، وحید مسعودی، مهرداد صمصامی، الله‌کرم استکی، افشین صادقی،  مهران حسینی، شهاب صادق‌زاده، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، محمدامین فرهادی، سلامان بربط، مجتبی کرمیان، علی رحیمی، محمد سیاوشی و محسن باباصفری ترکیب تیم اعزامی ایران به قطر را تشکیل می‌دهند.

علیرضا حبیبی به عنوان سرمربی، رسول دهقان مربی، مهدی اخوان سرپرست و مرتضی ازقندی به عنوان پزشک تیم را همراهی می‌کنند.

کد خبر 459679

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha