دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
۰ نفر

زینب زینال‌زاده‌ - خبرنگار: اعضای باند سرقت ضبط خودروهای پراید و ۲۰۶ معروف به باند «لاشخورها» به همت مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان شناسایی و دستگیر شدند.

سارق

به گفته رئیس کلانتری ستارخان با افزایش آمار سرقت لوازم خودرو و به‌ویژه ضبط‌های فابریک خودروهای پراید و پژو در حوزه استحفاظی این کلانتری، عملیات شناسایی و دستگیر سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ «سعید لشینی» در گفت‌وگو با همشهری محله گفت: «در بررسی‌های اولیه انجام شده و اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سرقت‌ها از سوی یک باند ۳ نفره سابقه‌دار، معروف به لاشخورها انجام شده است. بنابراین عملیات دستگیری آغاز و یکی از اعضای باند که به «ع. خاکی» معروف بود دستگیر و در بازجوی به ۴۰۰ فقره سرقت اعتراف کرد. با تلاش مأموران، ۲ عضو دیگر باند لاشخورها و ۲ مالخر که با اعضای این باند همکاری می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.»

سرهنگ لشینی در ادامه به شیوه کار این باند اشاره و عنوان کرد: «سارقان پس از کلاف کردن در خودرو، ضبط‌ها را به سرقت می‌بردند و با توجه به اینکه تقاضای این نوع ضبط‌ها بالا بود آنها را با آگهی کردن در یک سایت فروش کالاهای دست دوم می‌فروختند.» 

متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شدند.

کد خبر 458849

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha