همشهری آنلاین: صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین کرده همچنین قیمت درهم در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۶۸ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۱۵۶ تومان است.

ارز 833

به گزارش تسنیم، ‌صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه بیستم مهرماه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت درهم برای فروش در بازار آزاد در روز جاری ۳ هزار و ۱۶۸ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۱۵۶ تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه صرافی‌های آزاد، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۳۹۸ تومان اعلام می‌کنند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۷۱ تومان و ۴ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۲۲۴ تومان و ۹ ریال  و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۵۰ تومان و ۳ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌ شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش! ضمن آنکه قیمت‌های خرید بانک هم برای موجودی ارز کمتر از ۵ هزار دلار است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان و ۶ ریال می‌فروشند.

به گزارش تسنیم، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌ شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

کد خبر 458507

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha