همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرایی شدن برنامه ساماندهی تبلیغات محیطی هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران حجت الله ملاصالحی گفت: طراحی و تهیه بنر به عنوان فضای الصاق بروشور انتخابات کاندیداها به میزان 4 هزار تخته در ابعاد 2در 3 افقی که قابلیت استفاده هر دو طرف را دارد در مجموع فضایی به میزان 48 هزار متر مربع به همراه شعارهایی در خصوص زیبایی محیط  در سطح شهر تهران نصب شده است که  کاندیداها می توانند در زمان قانونی از این بنرها استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره  به طراحی طرح های گرافیکی با هدف تشویق مردم برای شرکت در انتخابات به تعداد 10 طرح و اکران این طرح ها در سطح شهر به میزان 1500 متر مربع به صورت پرتابل، گفت :مجوزتبلیغات رایگان برای احزاب وتشکل ها با عنوان تشویق شهروندان برای شرکت در انتخابات در فضایی به میزان 2500 متر مربع صادر شده است.

ملاصالحی با بیان اینکه همچنین طرح های تشویق شهروندان بر روی بیلبورد به مساحت  1500 متر مربع در سطح شهر نصب خواهد شد، گفت :برای ایجاد فضای انتخاباتی در سطح شهر تهران این طرح های گرافیکی به تمامی مناطق تهران ارسال شده است.

به گفته وی دستورالعمل مکان یابی ونصب فضاهای مخصوص الصاق پوستر انتخاباتی نیز به شهرداری های مناطق 22 گانه ابلاغ شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی تاکید کرد: مجوز برای کاندیداها براساس ضوابط اعلامی از سوی وزارت کشورصادر می شود.

کد خبر 45825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز