همشهری‌آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تصویب بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین خبر داد.

محسن هاشمي

به گزارش شهرنوشت، محسن هاشمی در حاشیه صد و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات جلسه یکشنبه هفتم هر شورا اظهار کرد: در جلسه امروز شورای شهر تهران ۱۰ میلیارد تومان برای مراسم پیاده‌روی اربعین به تصویب رسید و تأکید شد این اعتبار در مواردی هزینه شود که توسط ستاد مرکزی اربعین مشخص شده و طی سه ماه نیز گزارش عملکرد مالی به شورا ارائه شود.

هاشمی گفت:به مناسبت روز آتش‌نشان، از اقدامات آتش‌نشانان کشور به ویژه تهران، تقدیر و تشکر می‌کنیم. همچنین با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نام شهدا بر خیابان‌ها و معابر شهری، قرار شد اقدامات و مراقبت‌های لازم در خصوص رویه‌ای که طی سال‌های گذشته انجام شده و ادامه دارد، انجام شود و گزارش آقای عطا در این خصوص نیز به شورا ارائه خواهد شد.

او افزود: امروز ۲۲ معبر نامگذاری شدند و قیمت موزه نقشه نیز به تصویب رسید.

هاشمی در پاسخ به پرسشی در خصوص انتقاد به طرح ترافیک جدید توضیح داد: نباید پیش‌داوری کنیم بلکه باید بگذاریم این تذکر به شهرداری ابلاغ و پاسخ شهرداری نیز به شورا ارائه شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درباره نتایج بازدید خود از پارک جنگلی چیتگرعنوان کرد: برای نگهداشت این پارک ۷ تا ۱۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود، درحالی‌که هزینه‌های آب پرداخت نشده و آب این بوستان قطع شده است. البته در تذکر به شهرداری گفته شد که هزینه آب‌بها پرداخت شود و در نهایت مشخص شد اختلاف‌نظری در خصوص انشعاب آب وجود دارد.

کد خبر 456808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha