دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تصویب نرخ اتوبوس‌های خصوصی و مینی‌بوس و حضور مدیر مسئول روزنامه همشهری مهمترین رویدادهای هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران بودند.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر تهران، دکتر خسرو دانشجو سخنگوی این شورا، در پایان هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرتهران شهر در جمع خبرنگاران حضور یافت.

او از تصویب نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی بخش خصوصی و کرایه مینی‌بوس‌های تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در سال 1387 داد.

بر این اساس کرایه 46 خط مینی‌بوسرانی در تهران در سال آینده حدود 25 تومان افزایش خواهد داشت. بر اساس یکی از تبصره‌های این مصوبه، شهرداری با استفاده از منابع تبصره 13 و منابع داخلی با تسهیلات مناسبی باید نوسازی ناوگان مینی‌بوسرانی را انجام دهد به ویژه مینی‌بوس‌هایی که بیش از 15 سال عمر دارد.

به گفته دانشجو نرخ اتوبوسرانی برای سال آینده حدود 25 درصد افزایش یافت و هیچ‌کس حق ندارد بالاتر از نرخ‌های مصوب شورا بیشتر دریافت کند.

او گفت: «رعایت شأن مسافران مد نظر شورا است و اگر خلاف این ثابت شود با فرد خاطی تا لغو امتیاز همکاری پیش خواهیم رفت.»

دانشجو با اشاره به حضور دکتر حسین انتظامی مدیر مسؤول روزنامه همشهری در جلسه شورا گفت: «مدیر مسؤول روزنامه همشهری آمارهایی در خصوص تیراژ روزنامه و ضمیمه‌های آن ارایه کرد. اعضاء شورا در این جلسه به ظرفیت های همشهری در زمینه مدیریت شهری اشاره کردند و این که روزنامه همشهری می‌تواند در انتقال اخبار و فرهنگ شورا در جامعه نقش اساسی داشته باشد.»

او افزود: «نقش همشهری در اطلاع‌رسانی مدیریت شهری تهران و حتی اطلاع‌رسانی در کل کشور بسیار حساس مهم است . شهردار تهران نیز با اطلاع از این حساسیت از نزدیک بر فعالیت‌های این روزنامه نظارت دقیقی داد.»

دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار تهران، نیز دراین جلسه حضور داشت.

کد خبر 45626

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز