یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
۰ نفر

پلیس راهور و شهرداری منطقه ۲ برای رفع و کاهش ترافیک در روزهای تاسوعا و عاشورا تمهیداتی در نظر گرفته است.

محرم

ظهر عاشورا تردد خودروها از محدوده میدان طهرانی مقدم تنها از مسیرهای جایگزین امکان‌پذیر است. رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: «مراسم تجمع عاشوراییان هر سال در میدان طهرانی مقدم (کاج) برگزار می‌شود و با توجه به حضور جمع زیادی از شهروندان در این محدوده از منطقه ۲، ‌ تردد خودروها امکان‌پذیر نیست.»

امین رضاپناه افزود: «در روز عاشورا تردد خودروها از شمال خیابان سعادت‌آباد و محدوده ورودی به بزرگراه نیایش امکان‌پذیر نیست. البته برای هدایت شهروندان مأموران راهنمایی و رانندگی در ورودی معابر حضور دارند.

او افزود: «مهم‌ترین عامل تصادف‌ها در این ایام تصرف خیابان توسط هیئت‌های عزاداری و ورود شهروندان به مسیر تردد خودروهاست و با وجود افزایش نیروهای راهور همچنان شاهد بروز حوادث رانندگی هستیم.» همچنین گره ترافیکی با عقب‌نشینی رستوران پاچنار در خیابان لالی فرحزاد برطرف شد.

«مجید رجبی» شهردار ناحیه ۹ منطقه ۲ با بیان این مطلب گفت: «رستوران پاچنار در خیابان فرحزاد قدمتی ۵۰ ساله دارد و به دلیل واقع شدن در تقاطع خیابان شهید مهدی فرحزادی (خیابان اصلی فرحزاد) و خیابان لالی به دلیل کم‌عرض بودن معبر دلیل گره ترافیکی در منطقه بود و اکنون با رضایت صاحب ملک و عقب‌نشینی بنا این گره ترافیکی در منطقه برطرف شده است.»

رجبی افزود: «تعریض حدود ۵ متر از این خیابان که بازگشایی آن ۲ ماه طول کشید باعث رفع گره ترافیکی این خیابان شده و تأثیر بسزایی در مراسم عزاداری حسینیه اعظم فرحزاد دارد.

کد خبر 453971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha