محمد زارعی - نتایج ضعیف استقلال در 2 هفته اول باز هم حواشی را اطراف این تیم افزایش داد.

زرينچه

در عین حال ماجرای محرومیت بلبلی و مشکل مترجم استراماچونی مشکلات تیم را بیشتر کرد. با جواد زرینچه، پیشکسوت آبی‌ها که این روزها به عنوان سرپرست روی نیمکت است، صحبت کردیم. زرینچه البته تأکید کرد دوست ندارد درباره مسائل فنی صحبت کند. سرپرست استقلال درباره محرومیت ۶ماهه بلبلی از حضور در میادین، گفت: «ما دنبال کارهای بلبلی هستیم. باشگاه فولاد خوزستان شکایتی از بلبلی داشته و ما دنبال کارش هستیم که حل شود. بالاخره راهکار قانونی برای این موضوع وجود دارد تا مشکل بلبلی که از آینده‌داران فوتبال کشور است، خیلی زود حل شود. »

وی درباره اینکه آیا واقعا این موضوع قابل حل است یا نه، تأکید کرد: «بله، حل می‌شود. چرا نشود؟ اینجوری نمی‌ماند. باشگاه استقلال و فولاد خوزستان با هم مذاکره می‌کنند و به توافق می‌رسند. »

او درخصوص شایعه برکناری فتحی از مدیرعاملی استقلال، گفت: «به‌نظر من ثبات در مدیریت استقلال به نفع باشگاه است. در مورد آقای فتحی باید بگویم ایشان شب‌ و روز ندارد. تمام تلاش خود را برای رتق و فتق امور باشگاه انجام می‌دهد. او فصل گذشته هم خیلی از بدهی‌ها را پرداخت کرد. »

زرینچه با بیان این مطلب که بدهی‌های استقلال یک میلیون و دو میلیون نیست که به‌راحتی پرداخت شود، افزود: «استقلال اینقدر بدهی دارد که هرچقدر مدیریت باشگاه منابع مالی تامین می‌کنند، بازهم تمام نمی‌شود. وزارت ورزش که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس زیرمجموعه‌اش است، باید کمک کند تا این دو تیم برای انجام امور جاری خود به مشکل نخورند. »

کاپیتان سابق تیم استقلال درخصوص اینکه در فصل جدید وریا غفوری بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو داشته، گفت: «این انتخابی بود که انجام شده است. شاید سیدحسین حسینی قدیمی‌تر از همه بود، اما خود بچه‌های تیم تصمیم گرفتند وریا کاپیتان باشد. ما هم در جریان نبودیم اما خود بازیکنان وریا غفوری را قبول دارند و تصمیم گرفتند او کاپیتان باشد. »

سرپرست تیم استقلال درباره نبود مترجم در کنفرانس خبری بعد از بازی با ماشین‌سازی‌ و ناراحتی استراماچونی از این موضوع به همشهری گفت: «درباره اتفاقی که در پایان بازی استقلال و ماشین‌سازی‌ افتاد، باید بگویم مترجم در جایگاه ویژه ورزشگاه نشسته بود و به‌دلیل شلوغی این جایگاه تا خود را به سالن کنفرانس برساند، استراماچونی وارد سالن شده و کنفرانس انجام شده بود. برای بازی‌های بعدی این مشکل حل می‌شود. »

کد خبر 453730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha