دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۹
۰ نفر

۳پلیس ضدشورش، یک فرمانده و یک مربی آکادمی پلیس در میان ۸افسر پلیس فرانسوی هستند که به تازگی دست به‌خودکشی زده‌اند.

فرانسه

به این ترتیب شمار نیروهای پلیس فرانسه که از ابتدای امسال تاکنون خودکشی کرده‌اند به ۶۴نفر رسیده‌است. این رقم، همچنان در حال افزایش است. با این آمار، اکنون خودکشی بیشتر از حادثه در مأموریت جان نیروهای پلیس فرانسه را می‌گیرد. اتحادیه صنفی نیروهای پلیس فرانسه در گزارشی هشدار داده ‌است: محافظان اکنون خودشان نیاز به محافظت دارند. براساس آمارها، نیروهایی که دست به‌خودکشی زده‌اند از نقاط مختلف فرانسه با رده سنی مختلف هستند.

بسیاری از آنها فرزندان خردسال دارند. پارلمان فرانسه اخیرا تحقیقی درباره این موضوع انجام داده که نتایج آن ‌ماه گذشته منتشر شده ‌است. در این تحقیق، دلایل متعددی برای این خودکشی‌ها عنوان شده که ازجمله آنها استرس و نارضایتی در میان افراد پلیس به‌ویژه بعد از حملات تروریستی سال ۲۰۱۵در فرانسه است. بعد از آن حملات هم فرانسه درگیر چندین نوبت اعتراض‌های خیابانی شد که همچنان هم هر هفته به‌صورتی محدودتر اما ادامه دارد.

یکی از مسئولان اتحادیه پلیس فرانسه گفته ‌است که با توجه به شواهد، سال ۲۰۱۹بدترین سال در ۳دهه گذشته خواهد بود. در گزارش تحقیقی سنای فرانسه آمده ‌است، میزان خودکشی در میان نیروهای پلیس فرانسه از میانگین کل کشور ۳۶درصد بالاتر است. مسئولان پلیس می‌گویند که بحران خودکشی، مسئله فردی نیست. رئیس پلیس ملی فرانسه هم در نامه‌ای به همه دفاتر، از آنها خواسته ‌است بدون ترس از قضاوت شدن درباره این موضوع صحبت کنند.

کد خبر 452097

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha