شجاع خلیل‌زاده در کنار تمام توانایی‌های فنی‌اش، یک بازیکن عصبی است که پرخاشگری او در زمین مسابقه بارها باعث دردسر شده است.

فوتبال

شجاع مرتب قول می‌دهد در اینگونه رفتارهایش تجدید نظر کند، اما باز خبری نیست که نیست. با وجود این حالا اوضاع نگران‌کننده‌تر هم شده است؛ چرا که دامنه پرخاشگری‌های خلیل‌زاده از مسابقات رسمی، به بازی‌های تدارکاتی و درون‌تیمی کشیده شده است!

  • کلکسیون پرخاشگری بعد از حذف سروش

 ظرف همین چند روز گذشته ۳ سوءرفتار از شجاع در محل تمرین پرسپولیس گزارش شده که بسیار عجیب است. او ابتدا در یکی از جلسات تمرینی بر سر یک توپ با علیرضا بیرانوند بگومگو کرد، پس از آن به‌خاطر تکل خشن وحید امیری یک جار و جنجال درست و حسابی به پا کرد و با کریم باقری که داور بازی درون‌تیمی بود جر و بحث راه انداخت و نهایتا در مسابقه دوستانه با فولاد، به‌خاطر اعتراض بیش از حد به داور بازی کارت قرمز دریافت کرد!

به اینها اضافه کنید یک خطای پنالتی را که او در بازی دوستانه روز جمعه برابر نساجی مرتکب شد. همه این اتفاقات در بازه زمانی کمتر از یک هفته رخ داده است؛ تایمی که از قضا با کنار گذاشته شدن سروش رفیعی از لیست پرسپولیس همزمان شده و بسیاری حدس می‌زنند راز تغییر رفتار خلیل‌زاده، همین حذف نزدیک‌ترین دوستش بوده باشد. حتی روز بعد از قرار گرفتن رفیعی در لیست مازاد هم برخی رسانه‌ها اخباری در مورد غرولند و بدرفتاری شجاع در ترکیه منتشر کردند که خود این بازیکن آنها را تکذیب کرد، اما چند روز بعد در دو مصاحبه جداگانه و بلند به انتقاد شدید از مدیران باشگاه پرداخت؛ رفتاری که اصلا با استانداردهای فوتبال حرفه‌ای تطابق ندارد.

  • کالدرون شوخی ندارد

آنچه مسلم است اینکه این قبیل رفتارهای شجاع اگر ادامه پیدا کند، ادامه تعامل با او را برای باشگاه غیرممکن خواهد کرد. همین حالا خبر می‌رسد اظهارنظر خلیل‌زاده در نقد چگونگی کنار گذاشته شدن سروش رفیعی و البته افشای دستمزد بالای برخی بازیکنان پرسپولیس از سوی او با دلخوری شدید مدیران باشگاه مواجه شده، اما آنها فعلا صلاح ندانسته‌اند با مدافع تیم‌شان برخورد کنند.

گابریل کالدرون اما شوخی سرش نمی‌شود و اگر پرخاشگری‌های شجاع در زمین بازی ادامه بیابد، ممکن است تصمیم دیگری برای قلب خط دفاعی تیمش بگیرد. او همین حالا جلال حسینی را با یک کوه تجربه و آن همه توانایی روی نیمکت دارد. کنعانی‌زادگان هست و البته محمد انصاری هم بخت بازی پیدا نمی‌کند. ما اگر جای شجاع بودیم، زودتر تغییر رویه می‌دادیم و پاسوز سروش رفیعی نمی‌شدیم؛ بازیکنی که به هر حال روی زمین نماند و به پدیده که یکی از مدعیان قهرمانی است پیوست. پس شاید بهتر باشد شجاع هم موضوع را فراموش کند و به زندگی عادی برگردد!

کد خبر 451044

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha