جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مسائل روز انقلاب اسلامی توسط هیأت‌های مذهبی باید حل شود، گفت: درحال حاضر قریب ۱۰۰ هزار هیأت مذهبی ثبت شده در کشور وجود دارد.

محمد قمي

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمد قمی در یازدهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با رویکرد «هیأت و خانواده» اظهار کرد: پرداختن به موضوع محوری خانواده در هیأت‌های مذهبی مستلزم بررسی تعمقی در این زمینه است.

وی با بیان اینکه تأکید رهبر انقلاب بر این موضوع وظیفه هیأتی‌ها را مشخص کرده‌اند، ادامه داد: یکی از مباحثی که از سخنان رهبر انقلاب اینطور برمی‌آید که ضعیف عمل شده سبک زندگی اسلامی است و باید بدانیم که سبک زندگی به موضوع خانواده پیوند دارد و این دو موضوع باهم مطرح هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: اهتمام به امر خانواده باید به صورت جدی دنبال شود و متأسفانه شاهد هستیم که ازدیاد طلاق به عنوان معضل خانواده است و هیأت‌های مذهبی در این زمینه دغدغه دارند چرا که اساس روضه سیدالشهدا(ع) و مجلس اهل بیت(ع) پیشبرنده مکتب است و در زمینه خانواده نیز این نقش را به خوبی می‌تواند ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: این عبارت که محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است فرض زنده است و نشان می‌دهد که عامل ریشه‌ای پیروزی انقلاب اسلامی مجالس امام حسین(ع) است بنابراین سهم عظیم هیأت‌های مذهبی در جامعه غیرقابل انکار است.

فرد، خانواده و جامعه به صورت متمسک به هم وصل هستند

حجت الاسلام قمی اذعان کرد: هیأت گام به گام به سمت اهداف انقلاب اسلامی پیش می‌رود که مسائل روز انقلاب اسلامی توسط هیأت‌های مذهبی باید حل شود چراکه درحال حاضر قریب ۱۰۰ هزار هیأت مذهبی ثبت شده وجود دارد.

کد خبر 451021

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha