همشهری آنلاین: مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: قرعه‌کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر روز سه‌شنبه ساعت ۱۹ در سالن تالار شهر مشهد آغاز می‌شود.

لوگوي ليگ برتر فوتبال

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سعید فتاحی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر در فصل ۹۹-۹۸ روز سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۹۸ ساعت ۱۹ در سالن تالار شهر مشهد و با حضور خداداد عزیزی، میهمان ویژه و رضا عنایتی و حسین بادامکی، سه بازیکن سابق فوتبال مشهد آغاز می‌شود.

این مراسم از طریق شبکه ورزش سیما به صورت زنده پخش مستقیم خواهد شد.

مدیر مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد: تاریخ آغاز لیگ برتر نوزدهم منوط به ایجاد الزامات ایمنی و امنیتی در ورزشگاه‌ها و اعلام آمادگی باشگاه‌ها در این خصوص است.

وی همچنین درخصوص شرایط قرعه‌کشی اظهار داشت: تنها پیش شرطی که در قرعه‌کشی لیگ برتر اعمال می‌شود این است که تیم‌های هم استانی در یک هفته به صورت همزمان میهمان یا میزبان نشوند، به همین دلیل ابتدا از بین هشت جفت عدد متناظر برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس، تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز، پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر، ذوب آهن و سپاهان اصفهان، سایپا و پیکان تهران، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان قرعه می‌کشیم.

وی افزود: بعد از قرعه‌کشی اعداد متناظر برای ۴ عدد باقی مانده برای تیم‌های مجزا قرعه می‌کشیم. این تیم‌ها شامل شهر خودرو مشهد، گل گهر سیرجان، نساجی مازندران و فولاد خوزستان است. اعداد متناظر به این ترتیب است: (۱ و ۱۵)، (۲ و ۷)، (۳ و ۱۱)، (۴ و ۱۰)، (۵ و ۱۴)، (۶ و ۱۲)، (۸ و ۹)، (۱۳ و ۱۶) که برای تیم‌های هم‌استانی با قرعه تعیین خواهد شد.

بر اساس قرعه امکان رویارویی تیم‌های همشهری در همه هفته‌های لیگ وجود دارد.

کد خبر 450649

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha