دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
۰ نفر

رئیس قوه قضاییه در جلسه هفتگی مسئولان عالی قضایی با اشاره به اطلاعیه اخیر وزارت اطلاعات مبنی بر دستگیری ۱۷جاسوس مرتبط با سازمان سیای آمریکا گفت:

رئيسي

لازم می‌دانم به نیروهای امنیتی و همکاران قضایی خود به‌خاطر اقداماتی که در شناسایی، کشف و دستگیری جاسوسان آمریکایی داشتند خسته نباشید بگویم و به سهم خود از این عزیزان تقدیر و تشکر کنم. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در همین ارتباط تصریح کرد: آنچه امروز استکبار جهانی در سر می‌پروراند و برای تحقق اهدافش افرادی را جهت جمع‌آوری اطلاعات به کشور ما گسیل می‌کند، خیال باطلی است که بارها آن را تجربه کرده‌اند.

ازجمله نخستین تجربه‌های آنها مأمور کردن منافقین در عملیات‌هایی نظیر مرصاد بود که می‌توانیم از آن به‌عنوان یکی از قله‌های پیروزی جبهه انقلاب در برابر استکبار یاد کنیم. او با اشاره به ایام سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات را گرامی‌داشت و افزود:

منافقین، سربازان بدون یونیفورم آمریکا هستند که در مقاطع گوناگون ازجمله در عملیات مرصاد، با اقدام عبرت‌آموز فرزندان این ملت مواجه شدند و ما همواره لعنت ابدی را برای منافقین بر زبان جاری می‌کنیم. به‌گفته رئیسی چه آن روز که استکبار جهانی، منافقین را علیه ایران مأمور کرد و چه امروز که افرادی را در پوشش‌های مختلف به‌عنوان جاسوس و برای اقدام علیه امنیت ملی ایران مأمور می‌کنند یا با کمک برخی کشورها در منطقه دست به جنایت می‌زنند، همواره دست تفوق و برتری با جبهه انقلاب اسلامی بوده است.

کد خبر 449749

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha