چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازیکنان پرسپولیس نخستین تمرین خود را زیر نظر سرمربی آرژانتینی جدید خود برگزار کردند.

كالدرون پرسپوليس

سرخپوشان تمرین نوبت صبح امروز چهارشنبه ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۸ را از ساعت ۱۰ با هدایت گابریل کالدرون آغاز کردند. سرمربی جدید پرسپولیس همراه با اعضای کادر فنی از ساعت ۷ صبح امروز در مجموعه شهید کاظمی حضور یافتند و برنامه‌های تیم را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

کادر فنی در ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح موانع را در زمین قرار دادند و پس از آن در جلسه مشترک شرکت کردند. بازیکنان ساعت ۹:۴۵ دقیقه در زمین حاضر شدند و کار با توپ را آغاز کردند.

در ساعت ۱۰ کالدرون، بازیکنان را فرا خواند و پس از تشریح برنامه‌های خود و تیم، کار با دویدن دور زمین آغاز شد. کلیه اعضای کادر فنی با لباس‌های متحدالشکل، در دویدن بازیکنان را همراهی کردند.

شایان مصلح با برنامه کادر پزشکی، صبح برای فیزیوتراپی اعزام شد و در تمرین بعدازظهر حاضر خواهد بود.

دوهای کوتاه و عبور از موانع و تمرینات دو نفره در دستور کار قرار گرفت. سپس بازیکنان در چهار گروه به فوتبال هدفمند و تک‌ضرب روی آوردند.

فریادها و تشویق‌های کادر فنی، سرعت بازیکنان را برای انجام کارهای مورد نظر افزایش می‌داد و بازیکنان در چند مرحله مورد تشویق کادر فنی قرار گرفتند.

بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش‌وند در گوشه‌ای از زمین به تمرینات ویژه پرداختند و در ادامه، در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

مرحله بعدی تمرین سرخپوشان به دوهای سرعتی و جایگیری اختصاص یافت که با سوت مربیان، بازیکنان مسافت‌های مشخصی را در طول زمین طی می‌کردند.

تمرین سه به دو با گلزنی، بخش بعدی تمرین بود که دو مدافع از گلزنی سه مهاجم جلوگیری می‌کردند.

فوتبال تحت فشار در نیمی از زمین با دو دروازه در برنامه بود که در قالب دو تیم ۱۱ نفره قرمز و سبز به مورد اجرا گذاشته شد. این بازی در دو زمان انجام و بازیکنان پس از آن با انجام حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

تمرین نوبت دوم امروز نیز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید کاظمی و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

کد خبر 446413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha