یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

گروه اقتصادی: نیمه اول اسفندماه امسال در 5 نقطه تهران نمایشگاه بهاره تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار همشهری، رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی تهران دیروز با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های بهاره از 14 تا 24 اسفند‌ماه فعال خواهند بود، گفت:  این نمایشگاه‌ها در تهرانپارس، مجتمع شهید باستانی( خاوران)، پارک ارم و 2فروشگاه قدس میدان خراسان و قصرالدشت برپا می‌شوند.

قاسم نوده فراهانی، بهای این کالاها را حداقل 10 تا 20 درصد ارزان‌تر از بازار دانست و افزود:کیف و کفش، لوازم ورزشی، مواد غذایی، مواد پروتئینی، آجیل و خشکبار، میوه، شیرینی و روغن و شوینده  از کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه 1300 غرفه در سه نقطه به جز 2 فروشگاه قدس به عرضه کالا می‌پردازند، در خصوص نظارت و کنترل بازار در ایام پایانی سال نیز گفت: در طی روزهای پایانی سال بازرسان مجمع و اتحادیه‌ها از نمایشگاه‌های بهاره بازدید و بازرسی خواهند داشت.

کمبود پرتقال داریم

رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی تهران همچنین گفت: به دلیل سرمازدگی
پیش بینی می‌شود تنها در مورد پرتقال با اندکی کمبود در ایام شب عید مواجه شویم که با اقدامات صورت گرفته چون صفر شدن تعرفه واردات این امر برطرف شود.

نوده فراهانی با تاکید بر اینکه کمبودی از لحاظ گوشت قرمز در بازار طی روزهای پایانی سال وجود نخواهد داشت، افزود: 250 نقطه در سطح تهران اقدام به فروش گوشت با قیمت مصوب 4200 تومان برای هر کیلو خواهند کرد.

کد خبر 44580

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز