همشهری آنلاین: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای از مردم ولایتمدار، قدرشناس و شهید پرور تهران برای شرکت در مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۱۵۰ شهید دفاع مقدس در صبح پنج شنبه ششم تیر ماه دعوت کرد.

شهید

به گزارش روابط عمومی بنیاد، در ابتدای این اطلاعیه آمده است: سلام و صلوات خداوند بر شهیدان حماسه‌ساز، عزت آفرین و فداکار از صدر اسلام تاکنون که در عرصه‌های مختلف دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلام، حفظ و حراست از مرزهای دینی، اعتقادی و جغرافیایی در مقابله با کفر و استکبار جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به لقاءالله پیوستند.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: این واقعیتی انکارناپذیر است که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جان‌فشانی شهدای گرانقدر و عزتمند ایران اسلامی است که در برابر متجاوزان به آب و خاک و استقلال و میهن اسلامی، هستی و جان خود را فدا کردند و با ایثار، شهامت و شهادت خود استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار را نصیب کشورمان ساختند.

در این اطلاعیه بنیاد تصریح کرد: اینک که در برهه حساس شاهد هجمه رسانه‌ای، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و … دشمنان شیطان صفت و قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، شهدای گمنام دفاع‌مقدس «یاران صادق» ولایت و امامت بار دیگر عطر مقاومت، ایستادگی، شجاعت و شهامت را در پایتخت جهان اسلام و استان‌های شهیدپرور ایران اسلامی پراکنده می‌کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تکریم و بزرگداشت شهدای گمنام دفاع مقدس، تکریم فرهنگ ایثار، شهادت، اخلاص و قدردانی و قدرشناسی از شهدای والامقام و تجدید میثاق و ادامه راه پرتلألو آن حماسه‌آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مردم و امت بصیر، انقلابی و ولایتمدار تهران، اقشار مختلف، احزاب و مسئولان دعوت کرد روز پنج‌شنبه ششم تیر ساعت ۹ صبح مقابل دانشگاه تهران با شرکت و حضور حماسی و گسترده در این مراسم معنوی و عزّت‌آفرین که در آستانه سالروز شهادت ششمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) قرار دارد با پیکرهای مطهر فرزندان برومند حضرت روح الله، بیعت تازه سر دهند و یاد و نام و آرمان‌های والای شهیدان را زنده نگه دارند.

در ادامه قدردانی ملت سلحشور ایران اسلامی و مردم بزرگوار تهران از شهدای گمنام «یاران صادق»، مراسم شب وداع با این شهدا روز چهارشنبه پنجم تیر بعد از نماز مغرب و عشاء در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو برگزار می‌شود.

کد خبر 445471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha