یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۴:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: روزنامه هاآرتص از نگرانی نیروهای امنیتی اسرائیل از احتمال به‌کارگیری هواپیماهای بدون سرنشین از سوی حزب‌الله برای بمباران مراکز نظامی این رژیم خبر داد.

به گزارش فارس، این روزنامه صهیونیستی یکشنبه (28بهمن) نوشت: در پی ترور عماد مغنیه، از رهبران حزب‌الله لبنان، منابع اطلاعاتی اسرائیل از احتمال واکنش هوایی این حزب ابراز ترس و نگرانی کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، نهادهای اطلاعاتی اسرائیل احتمال می‌دهند حزب‌الله لبنان از هواپیماهای بدون سرنشین برای بمباران اهداف نظامی و غیر نظامی در شمال یا مرکز، استفاده کند و بر این اساس، نیروی هوایی ارتش اسرائیل به حال آماده‌باش در آمده است.

هاآرتص با بیان اینکه ارتش اسرائیل برای واکنش‌های احتمالی متعدد از سوی حزب‌الله آماده است، نوشت: ارتش، تدابیری را برای افزایش سطح آماده‌باش در نیروی هوایی و سکوهای پدافند هوایی در شمال اتخاذ کرده است.

این روزنامه می‌افزاید: ارتش اسرائیل می‌ترسد که حزب‌الله، هواپیماهای بدون سرنشین آکنده از مواد منفجره را به شمال یا مرکز اسرائیل بفرستد و این سناریویی است که از سوی نهادهای تصمیم‌گیر اسرائیلی، محتمل ارزیابی شده است.

کد خبر 44543

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز