مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۳
۰ نفر

مؤسسه همشهری از ابتدا و به‌گواهی صاحب‌نظران، در اطلاع‌رسانی پیشرو بوده است

و اگرچه فعالیت خود را با انتشار روزنامه آغاز کرد ولی امروز و در دوره مدیریت جدید شهری به یک بنگاه مطبوعاتی بزرگ تبدیل شده که صاحب رسانه‌های متنوعی است.

روزنامه همشهری در سه چاپ متفاوت، ضمائم محله‌‌ای تهران و استانی، مجلات متنوع، رسانه‌های الکترونیک و آن‌لاین، انتشارات، مراکز آموزش و پژوهش و...  باشگاه‌هایی  است برای تعامل بیشتر با مخاطبان گرامی خود.

«نیازمندی‌ها» نیز یک رسانه پرمخاطب است که در این منظومه تعریف می‌شود، یعنی توجه ویژه به‌اطلاع‌رسانی در زمینه سهولت داد و ستد بین شهروندان به‌نحوی که این مؤسسه نقش بسزایی در اقتصاد شهری و کاهش سفرهای درون شهری داشته است.

انتشار این رسانه با نام «راهنمای همشهری» از حدود 14 سال پیش در حالی آغاز شد که سابقه انتشار نیازمند‌ی‌ها در مطبوعات کشور به ده‌ها سال قبل از آن می‌رسید.

هرچند که حجم آگهی‌های موفق‌ترین نیازمندی‌ها در آن سال‌ها به زحمت از مرز 32 صفحه تجاوز می‌کرد ولی در مقایسه با جمعیت آن زمان تهران و تعداد افراد باسواد و روزنامه‌خوان کشور، تلاشی قابل تقدیر بود.

مؤسسه همشهری افتخار دارد روز شنبه 27 بهمن برای اولین‌بار در تاریخ مطبوعات کشور از مرز 200 صفحه نیازمندی‌ها عبور کند و از این طریق در رونق کسب و کار همشهریان مؤثر باشد و از سوی دیگر مفتخر است با نهادینه کردن مراجعه به راهنمای همشهری برای رفع نیازهای روزمره شهروندان، گامی مفید و مؤثر در جهت جلب رضایت خوانندگان روزنامه همشهری بردارد.

کد خبر 44368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز