چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دیداری دوستانه با تیم ملی آمریکا به این کشور دعوت شد.

به گزارش ایسنا در جریان سفر مقامات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به ایران، سیورسلان، که به غیر از سمت نایب رییسی این فدراسیون، رییس بخش همکاری‌های کمیته‌ ملی المپیک آمریکا نیز هست در دیدار با علی کفاشیان دبیر کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به فعالیت‌ آمریکا در رشته‌های مختلف ورزشی و بازی‌های دوستانه تیم‌های ورزشی این کشور از تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد که در اردیبهشت 87 دیداری دوستانه با تیم ملی آمریکا در لس آنجلس برگزار کند.

البته همان طور که سخنگوی وزارت امور خارجه ایران دعوت تیم ملی بانوان ایران به آمریکا را غیررسمی خواند، دعوت تیم ملی فوتبال مردان ایران هم غیر رسمی است و در صورت دریافت دعوت‌نامه رسمی و موافقت وزارت امور خارجه و دولت، تیم ایران می‌تواند اردیبهشت 87 دیداری تدارکاتی را در لس آنجلس با تیم آمریکا برگزار کند.

کفاشیان با تایید این خبر گفت: در دیداری که سه شنبه (23بهمن) با سیورسلان داشتم، وی از تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار دوستانه با آمریکا و یا تیم دیگری از این کشور دعوت کرد. وی گفت: اگر مقامات ذیربط با این سفر موافق باشند، برای آن برنامه ریزی خواهیم کرد. 

کد خبر 44194

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز