یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

نمایشگاه فروش شب‌های رمضان تا ۱۵خرداد در بوستان بزرگ ولایت دایر است.

بوستان ولایت

نمایشگاه فروش شب‌های رمضان تا ۱۵خرداد در بوستان بزرگ ولایت دایر است. «عادل خزایی» مدیر بوستان بزرگ ولایت با اعلام این خبر گفت: «از آنجا که بوستان ولایت در مسیر شریان‌های اصلی واقع شده، همه ساله شاهد استقبال شهروندان تهرانی از نمایشگاه‌های برپا شده در این بوستان هستیم. به همین دلیل نمایشگاه فروش و عرضه صنایع‌دستی، پوشاک، خشکبار، البسه و... در این بوستان در قالب ۷۰غرفه دایر شده است. این نمایشگاه با محوریت عرضه و ارائه کالاهای اساسی سبد خانوار و اقلام تنظیم بازاری از سوی اتاق اصناف تهران و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و استانداری تهران برپا می‌شود.»

به گفته خزایی در نمایشگاه رمضان (توزیع کالاهای اساسی) بیش از شصت غرفه انواع اقلام تنظیم بازاری شامل شکر با قیمت هرکیلوگرم ۳۴۰۰ تومان و... را عرضه می‌کنند. در کنار این مواد غذایی و سبد خانوار، کالاهای دیگری همچون خرما، عسل، زیتون، چای، حبوبات، شیرینی و زولبیا و بامیه، برنج ایرانی و مواد شوینده و بهداشتی نیز با تخفیف ۱۵ تا ۲۰‌درصدی و زیر نظر بازرسان اتاق اصناف ارائه خواهد شد. خزایی‌ با اشاره به تسهیلات رفاهی در نظر گرفته شده برای خریداران در این نمایشگاه افزود: «فضای پارکینگی به مساحت ۱۵هزارمترمربع، یک دستگاه خودپرداز، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و... از جمله امکانات رفاهی پیش‌بینی شده برای شهروندان است.»

 علاقه‌مندان برای خرید از نمایشگاه ویژه رمضان می‌توانند به انتهای بزرگراه شهید نواب، خیابان برادران شهید عبدی، در شماره۲ بوستان ولایت، مقابل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک مراجعه کنند. این نمایشگاه از افطار تا ساعت۲۴ دایر است. نمایشگاه رمضان بوستان ولایت که با هدف تأمین و عرضه مایحتاج شهروندان با قیمت مناسب برای ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، تا ۱۵ خرداد آماده بازدید شهروندان است.

کد خبر 440946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha