سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
۰ نفر

مؤسسه خیریه مهر گوهر بینا با همراهی جمعی از خیّران محلی دست به کار شده و افراد متقاضی برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی یا مهارت‌آموزی در منطقه ۹ را شناسایی کرده است.

موسسه مهر گوهر بینا

«مریم میرزامحمدی» مدیر مؤسسه مهر گوهر بینا درباره فعالیت‌های مؤسسه می‌گوید: «فعالیت‌های مؤسسه ما در ۳ بخش تعریف شده و رایگان است. در بخش اول ما با مشارکت مشاوران و آموزشگران متخصص و ماهر که اتفاقاً به دنبال اجرای نذر فرهنگی و معنوی خود هستند، کلاس‌ها و کارگاه‌های گوناگون روان‌شناسی با سرفصل‌هایی مانند مهارت‌های زندگی، اعتیاد خودمان را کشف کنیم، بهبود روابط‌عمومی فرد، چگونگی انجام فعالیت‌های گروهی و بازاریابی مؤثر برگزار می‌کنیم. در بخش دوم نیز به آموزش مقدماتی و حرفه‌ای مهارت‌های هنری مانند قالیبافی، خیاطی صنعتی، ساخت زیورآلات رزین، مکرومه‌بافی و عروسک‌دوزی می‌پردازیم. بخش آخر نیز به بازاریابی و جذب سفارش برای افراد آموزش دیده اختصاص دارد. »

محمدی همچنین افزود: «در حال حاضر بیش از ۷۰ بانوی سرپرست خانواده در این مؤسسه مشغول به کار هستند که روزانه حدود ۱۰۰ سفارش را به مشتری‌های خود در بازار تحویل می‌دهند. در کنار این فعالیت‌ها، شناسایی نیازهای جدید بازار نیز از دیگر اولویت‌های ما در مؤسسه است تا با آغاز کارگاه‌های آموزشی مرتبط با آنها بتوانیم رونق کسب و کار و افزایش درآمد اعضای خود را همیشه در اوج نگه داریم. » بانوان واجد شرایط برای بهره‌مندی از خدمات این مؤسسه خیریه می‌توانند با شماره ۶۶۶۸۸۴۶۶ تماس بگیرند.

کد خبر 440344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha